Tuesday, March 20, 2012

ေပ်ာက္ဆံုးေနေသာ အေျဖမ်ား

သင္တို႕ မိမိကိုယ္ကို ေကာ္ဖီၾကိဳက္သူလား .. လက္ဖက္ရည္ ၾကိဳက္သူလား ခြဲျခားသိပါရဲ႕လား။ ဥပမာ သင္ဟာ ၾကက္ဥၾကိဳက္သူ ဆိုပါစို႕ .. သင္ဟာ ၾကက္ဥရဲ႕ အကာကို ၾကိဳက္သူလား.. အႏွစ္ကို ၾကိဳက္သူလား မိမိ ကိုယ္ကို ခြဲျခမ္း စိတ္ျဖာဖူးပါရဲ႕လား။ ထို႕အတူ သင္ဟာ ကန္ဇြန္းရြက္ ၾကိဳက္သူ ဆိုပါစို႕ .. သင္ဟာ ကန္ဇြန္းရြက္ အရိုးႏွင္႕ အရြက္ မည္သည္အား ပို၍ ၾကိဳက္ႏွစ္သက္ပါသနည္း။ သင္တို႕ ခြဲျခမ္း စိတ္ျဖာဖူးပါရဲ႕လား….

ကၽြန္မသည္ ေကာ္ဖီၾကိဳက္သူ ျဖစ္သည္။ ကန္ဇြန္းရြက္တြင္ အရိုးအား ပိုၾကိဳက္သူျဖစ္ျပီး ၾကက္ဥတြင္ေတာ႕ အႏွစ္ႏွင္႕ အကာ မည္သည္အား ပိုၾကိဳက္ႏွစ္သက္သည္ကို ယခုထိ မခြဲျခမ္း စိတ္ျဖာႏိုင္ေသးပါ။ ကၽြန္မ ေကာ္ဖီၾကိဳက္သူ တစ္ေယာက္ျဖစ္မွန္း ရွာေဖြေတြ႕ရွိခဲ႕သည္မွာ အေတာ္အတန္ ၾကာခဲ႕ျပီ ျဖစ္ေသာ္လည္း ကန္ဇြန္းရြက္အရိုးအား ကၽြန္မ ပို၍ ၾကိဳက္ႏွစ္သက္မွန္း ရွာေဖြေတြ႕ရွိခဲ႕သည္မွာ မၾကားေသးမီ ကပင္ ျဖစ္သည္။ ေသခ်ာသည္မွာေတာ႕ ကၽြန္မသည္ ေကာ္ဖီၾကိဳက္သူ တစ္ေယာက္ျဖစ္သည္။

တစ္ခါတရံ ကၽြန္မတို႕သည္ မိမိကိုယ္ကို ခြဲျခမ္း စိတ္ျဖာဖို႕ရာ ေမ႕ေလ်ာ႕ေနသည္ (သို႕) ေမ႕ေလ်ာ႕ ထားၾကသည္ဟု ကၽြန္မ ထင္ျမင္မိသည္။ ဘ၀တြင္ ေကာ္ဖီ ၾကိဳက္သူတစ္ေယာက္သည္ လက္ဖက္ရည္အား မိမိ ၾကိဳက္ႏွစ္သက္သည္ အထင္ႏွင္႕ တစ္ဘ၀လံုး ေရြးခ်ယ္ေနခဲ႕ၾကသူမ်ားလည္း ရွိေကာင္း ရွိႏိုင္ပါသည္။ ထိုသို႕ျဖင္႕ ဘ၀မွတ္တိုင္ အခ်ိဳးအေကြ႕မ်ား တိုက္စား သြားခဲ႕ေပမည္။ ထိုသူ မိမိကိုယ္ကို ကိုယ္ဖီ ၾကိဳက္သူမွန္း မည္သည္႕ အခ်ိန္တြင္မွ ရွာေဖြေတြ႕ရွိမည္နည္း။ အခ်ိဳ႕လူမ်ားအတြက္ အခ်ိန္တိုႏွင္႕ ရွာေဖြေတြ႕ရွိႏိုင္ေသာ္လည္း အခ်ိဳ႕ ရွာေဖြရေကာင္းမွန္းမသိ တစ္ဘ၀လံုး ေမ႕ေလ်ာ႕ သြားခဲ႕သည္မ်ားလည္း ရွိႏိုင္ပါသည္။ သင္တို႕ေရာ မိမိေရြးခ်ယ္ခဲ႕မွုမ်ားသည္ မိမိစိတ္၀ိညာဥ္၏ ေတာင္႕တမွဳ အစစ္မွန္မ်ား ျဖစ္ခဲ႕ပါရဲ႕လား။ သို႕ဆိုလွ်င္ စိတ္၏ ေတာင္႕တမွဳ အစစ္မွန္မ်ားကိုသာ ေရြးခ်ယ္သင္႕ပါသလား။ ထိုသို႕ေရြးခ်ယ္ျခင္းသည္ ေကာင္းျခင္း (သို႕) ဆိုးျခင္း ျဖစ္ပါသလား။ မေသခ်ာပါ…

ကၽြန္မသည္ ေကာ္ဖီၾကိဳက္သူ တစ္ေယာက္ အျဖစ္ ရာႏွုန္းျပည္႕ ေသခ်ာပါသည္။ မည္သည္႕ အခ်ိန္၊ မည္သည္႕ေနရာတြင္မဆို ေကာ္ဖီကိုသာ ကၽြန္မေရြးခ်ယ္ခဲ႕ဖူးပါသည္။ မည္သည္႕ အရပ္သို႕ ေရာက္ေနေန ထို ေကာ္ဖီတစ္ခြက္ ရွိရာအရပ္သို႕ မျဖစ္မေန သည္းသည္း မည္းမည္း ကၽြန္မ ေရာက္ရွိခဲ႕သည္ ခ်ည္းပင္ျဖစ္သည္။ ဆိုလိုသည္မွာ ကၽြန္မသည္ မိမိ စိတ္၀ိညာဥ္၏ ေတာင္႕တမွု အစစ္မွန္ကိုသာ ေရြးခ်ယ္သူ ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္မသည္ မိမိ ကိုယ္ကို လွည္႕ဖ်ားသူတစ္ေယာက္မဟုတ္ပါ။ သို႕ေသာ္ ကၽြန္မ ေရြးခ်ယ္မွုမ်ား၏ ေကာင္းျခင္း၊ ဆိုးျခင္း မ်ားမွာ အေသခ်ာပါ။ မေသခ်ာျခင္းဆိုသည္မွာ ၀ွက္ဖဲမမည္ေသာ ၀ွက္ဖဲတစ္ခ်က္လည္း ျဖစ္သည္။

စိတ္၀ိညာဥ္၏ ေတာင္႕တမွဳ အစစ္မွန္တိုင္းသည္ စိတ္အာဟာရအား ျဖစ္ေစပါသလား (သို႕) အေကာင္း အဆို း အေျဖတစ္ခုအား ထုတ္ေပးႏိုင္ပါသလား။ ပို၍ပင္ မေသခ်ာပါ။ ဘ၀တြင္ တိုင္းတာရ အခက္ဆံုးေသာအရာသည္ အေကာင္းႏွင္႕ အဆိုး ျဖစ္သည္ဟု ကၽြန္မထင္ပါသည္။ စိတ္၏ ေတာင္းတမွဳ တိုင္းသည္ ကၽြန္မတို႕အား ေပ်ာ္ရႊင္ ခ်မ္းေျမ႕မွဳမ်ား ေပးႏိုင္ပါခဲ႕ရဲ႕လား။ တဖ်က္ဖ်က္ တရိပ္ရိပ္ တုန္ရင္ေနေသာ၊ ပံုမွန္ထက္ အခ်က္မ်ား စြာ ခုန္ေနေသာ ရင္အစံု၊ မြမ္းၾကပ္ေမာပန္းမွဳ မ်ားႏွင္႕ မ်ားစြာေသာ ေဘးထြက္နာက်င္မွု မ်ားအားလည္း ကၽြန္မစြဲလန္းေသာ ေကာ္ဖီ တစ္ခြက္က ေပးစြမ္းႏိုင္ေလသည္။ သို႕ေသာ္ ကၽြန္မစြဲလန္းစြာ တရွိဳက္မက္မက္ ေရြးခ်ယ္ေနဆဲပင္ ျဖစ္သည္။ သို႕ေသာ္ ထိုသို႕ နာက်င္ခံစားေနရေသာ ခဏငယ္တိုင္းတြင္ စိတ္၏ ေတာင္႕တရာ ကိုသာ စြဲျမဲ ခိုင္မာစြာ ေရြးခ်ယ္ခဲ႕ေသာ ကၽြန္မ .. ေရြးခ်ယ္မွဳ ၊ အေကာင္း အဆိုးႏွင္႕ မေသခ်ာျခင္းမ်ား အေပၚ ေ၀၀ါးစြား အေျဖထုတ္ေနခဲ႕မိပါသည္။ ကၽြန္မတို႕သည္ မည္သို႕ေသာ သတၱ၀ါမ်ားနည္း။

ကၽြန္မ၏ ေရြးခ်ယ္မွဳ တိုင္း၌ စိတ္ေပ်ာ္ရႊင္ သာယာမွု ၁၀ ရာခိုင္ႏွုန္း ႏွင္႕ စိတ္ထိခို္က္ပြန္းပဲ႕ နာက်င္မွဳ ၉၀ ရာခိုင္ႏွဳန္း အခ်ိဳးက်စြာ ေရာေႏွာေပါင္းစပ္ထားခဲ႕သည္ မွန္ေသာ္လည္း ကၽြန္မသည္ စိတ္၏ ေတာင္႕တရာ အစစ္မွန္ကို သာ ထပ္၍ ေရြးခ်ယ္ဦးမည္မွာ သိပ္ကို ေသခ်ာေနခဲ႕႔ပါသည္။ သို႕ေသာ္ ေနာင္အနာဂတ္ ကၽြန္မ၏ ေရြးခ်ယ္မွဳမ်ား အတြက္ နာက်င္မွဳဒဏ္ အေတာင္အသင္႕ ခံႏိုင္ေသာ စိတ္ပဋိပကၡအားေ ေျဖရွင္းႏိုင္သည္႕ လံုေလာက္ေသာ အေျဖ ကၽြန္မ ယခုထိ ရွာေဖြရန္ ခဲယဥ္းေနဆဲပင္ ျဖစ္သည္။ ေသခ်ာသည္မွာေတာ႕ ေကာ္ဖီသည္ ကၽြန္မအတြက္ေတာ႕ ခ်ည္တိုင္တစ္ခုပင္ ျဖစ္ေနပါေသးသည္။ သို႕ေသာ္ ကၽြန္မသည္ စိတ္၏ ေတာင္႕တရာ အစစ္မွန္ကို သာ ေရြးခ်ယ္ၾကပါဟု မည္သူ႕ကိုမွ တိုက္တြန္းလိမ္႕မည္မဟုတ္သလို ကၽြန္မကိုယ္တိုင္တြင္ေတာ႕ မိမိစိတ္၏ ေတာင္႕တရာ အစစ္မွန္ကိုသာ ဆက္လက္ ေရြးခ်ယ္ျဖစ္ေနျဖစ္ဦးမည္မွာ ေသခ်ာပါသည္။

လင္းျပာေႏြ

ၾသဂုတ္လ ၇ ရက္ ၂၀၀၉

ေသာၾကာေန႕

ည ၈ နာရီ


http://linpyarnway.wordpress.com/


No comments: